»Kreiranje praznikov je sicer značilnost političnega in religioznega prostora. Gre za ritualizacijo, ki je stalnica in jo človek potrebuje. (…) Potrošna kultura pozna prakse, ki so podobne ritualnim, a v bistvu gre za nekaj popolnoma drugega.«
»Za nas je to popolnoma umeten konstrukt, v resnici gre za začetek božične potrošnje.«
»Danes je užitek nakupovanja v želji, v postopku nakupovanja, ne toliko v sami stvari, ki jo na koncu kupimo.«
»Kaj in kako nakupujete, je odvisno od tega, koliko denarja imate in kakšen je vaš kulturni kapital.«
»Danes pa so naše aspiracije neskončne. Ne želim si več dnevne sobe sosedov, ampak si želim dnevno sobo, kot jo vidim na Instagramu ali v neki reviji.«
»Tehnologija je morda najboljši primer produkcije nečesa vedno novega. Medtem ko je stari telefon še dober, je na trg prišel nov, s tehnološkimi izboljšavami ali pa z estetskimi spremembami.«
»Potrošništvo je slabšalen pojem, ki implicira pretirano trošenje. A premik odgovornosti na individualnega potrošnika in moralna panika okoli individualne potrošnje se mi zdita nekoliko problematična.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju